Náš partnerský e-shop:

http://www.fajnmoda.cz/

Oblečení pro celou rodinu!

Pokud nakoupíte zároveň v našich e-shopech fajnhit a fajnmoda, zásilky spojíme dohromady a zaplatíte pochopitelně pouze jedno poštovné!

 



NajduZboží.cz

 


 

 

Často vyhledáváte:

Elektronická cigareta, Dekang, Liqua, Joyetech, Liquid, Kangertech, Clearomizer, Aspire, e cigareta, Inawera, Báze, Power Smoke Báze, Virginia Báze, příchutě, aroma, aSpire, atomizér, liquid pro e cigaretu, Vision, Clearomizer T2, Clearomizer CC, Vivi Nova, náhradní hlavy pro clearomizer.

Podporuje mojeID

REKLAMAČNÍ ŘÁD
Reklamační řád

Jak reklamovat zboží poštou

  1. Ujistěte se, že je zakoupené zboží ještě v záruce, neuplynula doba expirace nebo použitelnosti
  2. Stručně popište závadu výrobku a popis závady přiložte k výrobku.
  3. Zboží zabalte do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu
  4. Zásilku neposílejte na dobírku. Odešlete zásilku na adresu: Vladimír Frinta, Tondrova 52, 29401 Bakov nad Jizerou
Doporučujeme nás nejprve kontaktovat telefonicky, nebo emailem - info@fajnhit.cz. Některé závady můžeme, dle zkušeností,
odstranit po telefonu (nedostatečný kontakt baterie, zamčená baterie atd.) Ne všichni uživatelé jsou poučení, jak správně zaří-
zení používat a mnohdy stačí opravdu drobná rada a vše je vyřešeno.
Veškeré reklamace vyřizujeme obratem, pokud máme zboží na skadě, ihned jej vyměníme za nové. V případě, že je zboží již
vyprodáno a nelze ojednat ani u distributorů, domluvíme se na alternativním řešení, vždy k Vaší spokojenosti.

 

REKLAMAČNÍ ŘÁD

1. Tento reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník, č. 513/1991 Sb., Obchodní zákoník a zákona č. 634/1992 Sb., Zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů a vztahuje se na spotřební zboží, u něhož jsou v záruční době uplatňována práva kupujícího z odpovědnosti za vady.

 

2. Odpovědnost za vady u spotřebního zboží činí 24 měsíců a prodlužuje se o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě.

 

3. Spotřebitel může uplatnit oprávněnou reklamaci jedním z uvedených způsobů:

- poštou na adrese: Vladimír Frinta, Tondrova 52, 29401 Bakov nad Jizerou

- emailem na adresu: info@info@ fajnhit.cz

- osobně, po tel. domluvě

 

4. Spotřebitel je při podávání reklamace povinen doložit:

- doklad o prodeji zboží (daňový doklad, faktura, záruční list), 
- reklamované zboží s veškerým příslušenstvím, 
- podrobný popis závady.

 

5. V provozovně firmy je spotřebiteli je vyhotoven doklad o přijetí zboží do reklamace.

 

6. Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě:

- opotřebení věci jejím obvyklým užíváním,

- neodbornou manipulací a používáním v rozporu s návodem či uživatelskou příručkou,

- poškození živly (např. voda, oheň či blesk apod.),

- poškození nadměrným zatěžováním,

- poškození zboží při přepravě (tato reklamace se řeší přímo s dopravcem).

 

7. V případě oprávněné reklamace je zboží spotřebiteli bezplatně opraveno. Pokud se jedná o neodstranitelnou závadu je zboží vyměněno za nové. V případě výměny zboží začíná běžet nová záruční lhůta.

 

8. Lhůta pro vyřízení reklamace včetně odstranění vady je bez zbytečného odkladu 30 kalendářních dnů, pokud se strany nedohodnou jinak. Tato lhůta začíná běžet dnem přijetí reklamace. Jestliže nebude lhůta dodržena, má spotřebitel právo na výměnu vadného zboží nebo na odstoupení od kupní smlouvy.

 

Tento reklamační řád nabývá účinnosti 4.1.2012.

Změny reklamačního řádu vyhrazeny.

OGI3M